![](https://doktori.hu/img/space.gif) témavezető | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) kutatási téma | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) jelentkezési határidő | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) helyszín (magyar oldal) |
---|
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
Hercz Mária | Pedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Entrepreneurial Education with Active Learning Strategy | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Az olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Jámbori Szilvia | Énkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Janurik Márta | A zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban | 2024-07-09 | NI |
Józsa Krisztián | Az iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | New teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world. | 2024-07-09 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2024-07-09 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2024-07-09 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | A tanári tudás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Az iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | Az analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | A gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Németh Dezső | Az implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Assessing language proficiency | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Classroom-based research on language learning | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Egyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Hangulati hatások a társas megismerésben | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Konstruktív és destruktív versengés | 2024-07-09 | NI |
Pásztor Attila | Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Iskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Pedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | A rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Az élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Értelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | A szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén | 2024-07-09 | NI |
Sallay Viola | Környezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben | 2024-07-09 | NI |
Steklács János | Tanulási képességek és kognitív folyamatok szemmozgáskövetéses vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az olvasási motiváció fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az affektív tényezők szerepe atipikusan fejlődő tanulók iskolai sikerességében | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Szituált tanulás, mester melletti tanulás | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Az otthon és az iskola környezetpszichológiai kutatása | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Multikulturális és interkulturális nevelés | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Egészséges életmódra nevelés, egészségfejlesztés a köznevelésben és a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Tóth Edit | Rendszerszintű vizsgálatok tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A hozzáadott érték értelmezése és meghatározásának lehetőségei az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A vizsgák fejlesztésének, a vizsgatesztek kidolgozásának elmélete és gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A kompetenciák mérése, a kompetencia-alapú oktatás eredményességének értékelése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A formatív és a diagnosztikus értékelés és az iskolai munka fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | Rendszerszintű vizsgálatok: nemzetközi és hazai mérések az oktatási rendszerben | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Idegen nyelvi kompetenciák fejlődése, mérése és értékelése | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Tanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Csábi Eszter | Neurokognitív zavarok, alvásminőség és alvászavarok összefüggése különböző kórképekben | 2024-12-31 | PSZ I |
Buzás Norbert | A betegszerzés és -elvándorlás faktorainak vizsgálata egészségügyi ellátásban részeszülő páciensek körében” | 2024-12-31 | EgGaz |
Szabó Kornélia | Genetikai, sejt- és molekuláris biológiai vizsgálatok multifaktoriális bőrgyógyászati kórképekben | 2024-12-31 | MTADK |
Szekeres András Sántha Péter | Endogén metabolitok bioanalitikai vizsgálata | 2024-12-31 | Micb |
Szikora István | Ischaemiás stroke-ot okozó, mechanikus thrombectomiával eltávolított vérrögök képalkotó és szövettani vizsgálata | 2024-12-31 | OKII |
Letoha Tamás | A syndecanok szerepe a kóros fehérjeaggregációban | 2024-12-31 | Pharm |
Burián Katalin | Cytokinek és chemokinek szerepe Chlamydia okozta fertőzésekben | 2024-12-31 | OMMI |
Gálfi Márta | A neuroendokrin kutatások módszertana | 2024-12-31 | KBIOL |
Kelemen Oguz Pócs Dávid | Facebook-alapú dohányzás leszokás támogató intervenciók magatartástudományi perspektívái | 2024-12-31 | Behsc |
Antal Márk | A dohányzás és a parodontális betegség szinergizmusának vizsgálata szisztémás beteg-ségekben szenvedőknél | 2024-12-31 | FOG |
Nagy Katalin | Arc-, állcsont műtétek utáni protetikai rehabilitáció | 2024-12-31 | FOG |
Radnai Márta | A fogak megtartásának és a megbetegedett fogak helyreállításának konzervatív lehetőségei | 2024-12-31 | FOG |
Rakonczay Zoltán | Az agy kolinerg rendszere egészséges és pathológiás állapotban | 2024-12-31 | FOG |
Rakonczay Zoltán | Mikroelemek (fluor, ólom, higany) hatása a nyálmirigy kolinészteráz aktivitására in vitro és in vivo | 2024-12-31 | FOG |
Rakonczay Zoltán | „Anti-cancer” terápiák hatása a nyálmirigy kolinerg rendszerére | 2024-12-31 | FOG |
Balázs Mihály | Kulturális intézmények és irodalmi programok a reformáció jegyében | 2025-03-31 | 2213 |
Balázs Mihály | Felekezeti küzdelmek irodalma Erdélyben és Magyarországon a 16-17. században | 2025-03-31 | 2213 |
Adalbert Róbert | Axon degenerációs mechanizmusok öregedésben és betegségben | 2024-12-31 | Anath |
Pajer Krisztián | A központi idegrendszeri sérülések kezelése humorális faktorokkal | 2024-12-31 | Anath |
Nyolczas Noémi | A szívelégtelenség korszerű diagnosztikája, valamint gyógyszeres és eszközös kezelési lehetőségei | 2024-12-31 | MHKar |