![](https://doktori.hu/img/space.gif) témavezető | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) kutatási téma | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) jelentkezési határidő | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) helyszín (magyar oldal) |
---|
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
Kálmán János | Kardiovaszkuláris és motoros esékenység vizsgálata pszichiátriai betegségekben | 2024-12-31 | PSZIC |
Kovács Ildikó | Affektív kórképek klinikai idegtudományi korrelátumai | 2024-12-31 | PSZIC |
Pákáski Magdolna | Sejt- és molekuláris biológiai kutatások Alzheimer-kórban | 2024-12-31 | PSZIC |
Rudisch Tibor | Krónikus vesebetegek körében megjelenő mentális és pszichés problémák vizsgálata | 2024-12-31 | PSZIC |
Rudisch Tibor | A fájdalom pszichológiája | 2024-12-31 | PSZIC |
Szakács Réka | A hippocampus morphofunkcionális szerveződésének neuropszichiátriai vonatkozásai | 2024-12-31 | PSZIC |
Szakács Réka | A glutamáterg neurotranszmisszió a mentális betegségek hátterében | 2024-12-31 | PSZIC |
Szekeres György | Az antipszichotikus terápia farmakogenetikai aspektusai szkizofréniában | 2024-12-31 | PSZIC |
Szendi István | A pszichomotórium mérési lehetőségeinek felhasználása a pszichiátriai kutatásban és gyógyításban | 2024-12-31 | PSZIC |
Szendi István | Pszichózis-spektrum betegségek neurokognitív feltárása | 2024-12-31 | PSZIC |
Szendi István | Affektív betegségek elektrofiziológiai elemzése | 2024-12-31 | PSZIC |
Szendi István | A COVID-19 pandémia első vonalában dolgozó, magas munkahelyi stresszt átélő, és veszélyeztetett állapotú egészségügyi szakemberek kiszűrése, továbbá lelki egészségük hely | 2024-12-31 | PSZIC |
Szendi István | A pszichózis prodroma feltáró vizsgálatai és kutatása | 2024-12-31 | PSZIC |
Szendi István | Pszichózis spektrumbetegségek szelektív és indikált másodlagos prevenciója | 2024-12-31 | PSZIC |
Töreki Annamária Pető Zoltán | A kiégés szindróma vizsgálata az egészségügyi dolgozók körében | 2024-12-31 | PSZIC |
Hansági Ágnes | Az irodalmi kommunikáció és formái a magyar romantikában és romantikus modernségben | 2025-03-31 | TSz. |
Hansági Ágnes | A magyar gyermek- és ifjúsági irodalom az irodalom rendszerében | 2025-03-31 | Tsz. |
Hansági Ágnes | Nyelvjáték és narráció a romantikában és a romantikus modernségben | 2025-03-31 | TSz. |
Marmiroli Lorenzo | Olasz-magyar kapcsolattörténeti kutatások | 2025-03-31 | tsz. |
Szilvássy Orsolya | Olasz irodalmi és filmes narratívák a neorealizmustól napjainkig | 2025-03-31 | tsz. |
Vígh Éva | Állatszimbolika a közép- és újkori Itália művelődésében | 2025-03-31 | tsz. |
Erőss Loránd | A funkcionális képalkotás szerepe a gyógyszerrezisztens neurológiai kórképek idegsebészeti kezelésében | 2024-12-31 | OKITI |
Burián Katalin | Cytokinek és chemokinek szerepe Chlamydia okozta fertőzésekben | 2024-12-31 | OMMI |
Dinnyés András | Neurodegenerációs és neuroinflammációs kórképek modellezése humán pluripotens őssejt alapú in vitro rendszerben | 2024-12-31 | BŐRKL |
Lakatos Lóránt Kemény Lajos | High Throughput Screening of Gene Expression for the Investigation of Multifactorial Dermatological Disorders | 2024-12-31 | BŐRKL |
Bella Zsolt | Rhinológia, rhinitis allergica | 2024-12-31 | FülOG |
Bella Zsolt | Minimal invasiv maxillofacialis és koponyaalapi sebészet | 2024-12-31 | FülOG |
Jászberényi Miklós | Neuropeptidek szerepe a belső elválasztású mirigyek és a központi idegrendszer vezérelte adaptációs folyamatokban | 2024-12-31 | PATPH |
Mezei Zsófia | SIGMA-1 RECEPTOR KÓRFOLYAMATOKBAN BETÖLTÖTT SZEREPÉNEK VIZSGÁLATA | 2024-12-31 | PATPH |
Szabó Gyula | Kísérletes alkohol tolerancia hatása a központi idegrendszeri neuroadaptív folyamatokra | 2024-12-31 | PATPH |
Szabó Gyula | Neuropeptidek hatása a fájdalomérzésre | 2024-12-31 | PATPH |
Boulerie Florence | 18. századi francia irodalom és művészet | 2025-03-31 | PE121 |
Buzás Krisztina Harmati Mária | A tumoros mikrokörnyezet vezikuláris kommunikációjnak dinamikája | 2024-12-31 | Immun |
Szabó Kornélia | Genetikai, sejt- és molekuláris biológiai vizsgálatok multifaktoriális bőrgyógyászati kórképekben | 2024-12-31 | MTADK |
Szikora István | Ischaemiás stroke-ot okozó, mechanikus thrombectomiával eltávolított vérrögök képalkotó és szövettani vizsgálata | 2024-12-31 | OKII |
Ruzsa Zoltán | Disztális radiális és hagyományos behatolási kapuk összehasonlítása intervenciós kardiológiai beavatkozások során | 2024-12-31 | INVAZ |
Ruzsa Zoltán | Új aspektusok a perifériás érbetegség intervenciós kezelésében | 2024-12-31 | INVAZ |
Ruzsa Zoltán Nagy Ferenc Tamás | Perifériás érbetegség kardiovaszkuláris vonatkozásai | 2024-12-31 | INVAZ |
Csifcsák Gábor | A vizuális tárgyészlelés és kategorizációs folyamatok viselkedéses és elektrofiziológiai vizsgálata gyermek- és felnőttkorban | 2024-07-09 | NI |
Csíkos Csaba | A matematikai gondolkodás stratégiai elemeinek értékelése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Csíkos Csaba | A metakogníció jelenségvilága, metakognícióra alapozott iskolai fejlesztés | 2024-07-09 | NI |
D. Molnár Éva | A tanulás hatékony és nem hatékony stratégiái | 2024-07-09 | NI |
D. Molnár Éva | Önszabályozás és gondoskodás etika | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Második nyelvi pragmatika | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | 19. századi ábécés- és olvasókönyvek vizsgálata tartalomelemzéssel | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Digitális kommunikációs technológiák hatása a nyelvtanulásra | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | A szakmai professzió megjelenése: a pedagógiai kézikönyvek tanítóképe | 2024-07-09 | NI |
Dombi Judit | Tanórán kívüli angol nyelvi input szerep a nyelvtanulásban | 2024-07-09 | NI |
Dombi Alice | Pedagóguskép a 19. században | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A nem formális környezetben szerzett tanulási eredmények elismerése | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A tanulási eredmény alapú képzéstervezés és –fejlesztés lehetőségei a szakképzésben/felnőttképzésben/felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttoktatói professzió vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés finanszírozási technikái | 2024-07-09 | NI |
Farkas Éva | A felnőttképzés társadalmi és gazdasági összefüggései | 2024-07-09 | NI |
Fejes József Balázs | A tanulási motiváció és a környezeti tényezők összefüggése | 2024-07-09 | NI |
Fejes József Balázs | A méltányos oktatás rendszerszintű támogatása | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | A tudáskoncepció és a műveltségfelfogás történeti változása | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | Az iskolai oktatás céljainak történeti változása | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | A természettudományos világkép és az iskolai tantervek | 2024-07-09 | NI |
Géczi János | A felsőoktatási diákrekrutáció kérdései | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | A tanulási stratégiák és technikák hatása az értelemgazdag tanulásra. | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | Az önszabályozott nyelvtanulási stratégiák használatának vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | A tanulás tanulásának kutatása. A tanulással kapcsolatos nézetek. | 2024-07-09 | NI |
Habók Anita | Az anyanyelvi és idegen nyelvi olvasási stratégiák vizsgálata. | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Supporting teachers and trainees | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Entrepreneurial Education with Active Learning Strategy | 2024-07-09 | NI |
Hercz Mária | Pedagógusok, pedagógusjelöltek, szülők és a nevelés gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Információs és kommunikációs technológiák az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Hódi Ágnes | Az olvasás-szövegértés értékelése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Jámbori Szilvia | Énkép, jövőkép és önértékelés serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Janurik Márta | A zenei képességek és a végrehajtó funkció kapcsolatának vizsgálata óvodáskorban | 2024-07-09 | NI |
Józsa Krisztián | Az iskolai teljesítményeket befolyásoló affektív tényezők | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | New teaching methods and learning environments to empower learners in the globalising world. | 2024-07-09 | NI |
Kálmán Anikó | Paradigmaváltás a tanulás folyamatában | 2024-07-09 | NI |
Kapornai Krisztina | Rizikó és protektív tényezők a gyermek és serdülőkori mentális zavarokban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Pedagógusok informatikai kompetenciája és pedagógiája | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Az informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése 6-18 éves korban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | A „társadalmi háló” (social web, Web2) szerepe az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Esztétikai nevelési irányzatok története, elmélete és hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kárpáti Andrea | Vizuális képességek az Új Képkorszakban – „gyermekrajz” hagyományos és digitális médiumokban | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlesztési lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A szociálisprobléma-megoldás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Kasik László | A személyközi problémák megoldásának elkerülése | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2024-07-09 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2024-07-09 | NI |