![](https://doktori.hu/img/space.gif) témavezető | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) kutatási téma | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) jelentkezési határidő | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) helyszín (magyar oldal) |
---|
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei képességek fejlődésének vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszeres képzés és a zenei nevelés kapcsolata | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenei tehetséggondozás számos formáját alkalmazzák világszerte. Hogyan lehetne ezeket összekapcsolni és ezzel művészetoktatásunkat hatékonyabbá tenni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Az ének-zene oktatásával kapcsolatos tanterv elemzések és tantervfejlesztések | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A zenehallgatás hatásának vizsgálata deviáns fiatalok körében | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A digitális kotta mint digitális tananyag | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | A hangszerjáték elemeinek minőségi alakulása és az általános személyiségi jegyek változásának kapcsolódási pontjai | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2024-07-09 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2024-07-09 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | A tanári tudás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Az iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | Az analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | A gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Németh Dezső | Az implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Assessing language proficiency | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Classroom-based research on language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Hangulati hatások a társas megismerésben | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Konstruktív és destruktív versengés | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Egyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk | 2024-07-09 | NI |
Pásztor Attila | Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Pedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Iskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | A rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Értelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | A szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Az élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél | 2024-07-09 | NI |
Sallay Viola | Környezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben | 2024-07-09 | NI |
Steklács János | Tanulási képességek és kognitív folyamatok szemmozgáskövetéses vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az affektív tényezők szerepe atipikusan fejlődő tanulók iskolai sikerességében | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az olvasási motiváció fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Szituált tanulás, mester melletti tanulás | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Az otthon és az iskola környezetpszichológiai kutatása | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Egészséges életmódra nevelés, egészségfejlesztés a köznevelésben és a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Multikulturális és interkulturális nevelés | 2024-07-09 | NI |
Tóth Edit | Rendszerszintű vizsgálatok tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A hozzáadott érték értelmezése és meghatározásának lehetőségei az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A vizsgák fejlesztésének, a vizsgatesztek kidolgozásának elmélete és gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A kompetenciák mérése, a kompetencia-alapú oktatás eredményességének értékelése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A formatív és a diagnosztikus értékelés és az iskolai munka fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | Rendszerszintű vizsgálatok: nemzetközi és hazai mérések az oktatási rendszerben | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Idegen nyelvi kompetenciák fejlődése, mérése és értékelése | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Tanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Fogarasi György | Retorika és esztétika | 2025-03-31 | 0130 |
Fogarasi György | (Poszt)romantikus irodalom és filozófia | 2025-03-31 | 0130 |
Fogarasi György | Kritikai elmélet | 2025-03-31 | 0130 |
Kelemen Zoltán | Regionális, kisebbségi és migráns irodalmak | 2025-03-31 | 0130 |
Kelemen Zoltán | Posztkoloniális irodalom és kritika | 2025-03-31 | 0130 |
Tóth Ákos | A köztesség irodalma: az intermedialitás mint létmód és olvasásmód | 2025-03-31 | 0130 |
Kovács László ifj | Immunpathológiai jellemzők vizsgálata szisztémás autoimmun betegségek vese- és mozgásszervi manifesztációiban. | 2024-12-31 | REUMA |
Szász Géza | Műfajelméleti és műfajtörténeti kutatások: az útleírás átalakulásai a 17-19. században | 2025-03-31 | 2316 |
Kosztándi István | A világi és magyar népzene kapcsolata a reneszánsz és barokk táncokkal | 2024-06-30 | BBDI |
Tóth Péter | Bartók és Sztravinszkij – párhuzamos életművek | 2024-07-31 | BBDI |
Molnár Tamás | Gyulladásos bélbetegségek | 2024-12-31 | 1BEL |
Cora Zoltán | Modern esztétika, különös tekintettel a fenséges (sublime) kategóriájára | 2025-03-31 | 3307 |
Cora Zoltán | 19-20. századi magyar és brit politika- és társadalomtörténet | 2025-03-31 | 3307 |
Cora Zoltán | Brit irodalom- és kultúrtörténet a 18-19. században | 2025-03-31 | 3307 |
Szász Géza | A 17-19. századi francia és európai művelődéstörténet forrásai | 2025-03-31 | 2216 |
Szász Géza | Magyar-francia eszmei és irodalmi kapcsolatok a 19. században | 2025-03-31 | 2216 |
Bitó Tamás | Fogalmzásgátlás | 2024-12-31 | NŐGY |
Sahin-Tóth Miklós Mándi Yvette | genetics of exocrine diseases of the pancreas | 2024-12-31 | DMBBU |
Berkecz Róbert | Lipidomikai, metabolomikai módszerfejlesztések és alkalmazásuk biomarker és dizájner drog kutatásban | 2024-12-31 | OVI |
Fenteany Gabriel | A rák progressziójában és metasztázisában szerepet játszó jelátviteli folyamatokat szabályozó fehérje-fehérje kölcsönhatások | 2024-12-31 | OVI |
Fülöp Lívia | Sigma-1 receptor modulátorok alkalmazása SARS-Cov2 Spike protein-indukált neuroinflammációs modellekben, a “hosszú COVID” betegségben fellépő neurológiai tünetek kezelése | 2024-12-31 | OVI |
Fülöp Lívia Paragi Gábor | Az Alzheimer kórban szerepet játszó peptidek, fehérjék valamint ezekkel kölcsönhatásba lépő neuroprotektív vegyületek számítógépes szimulációja. | 2024-12-31 | OVI |
Janáky Tamás | Betegségspecifikus fehérjék proteomikai módszerekkel történő vizsgálata neurodegenerációs betegségekben | 2024-12-31 | OVI |
Kovács Lajos | Bioaktiv heterociklusok szintézise | 2024-12-31 | OVI |
Kovács Lajos | Kvadruplexképző nukleinsav-származékok előállítása és vizsgálata | 2024-12-31 | OVI |
Szabó Zoltán | Gyógyszerkutatási célú proteomikai vizsgálatok | 2024-12-31 | OVI |
Frank Éva | Új típusú, bioaktív szteránvázas vegyületek előállítása és szerkezetvizsgálata | 2024-09-01 | SzKT |
Nagy Endre | A képalkotó módszerek és az intervenciós radiológia szerepe a renovascularis hypertonia diagnosztikájában és kezelésében | 2024-12-31 | RADIO |
Vörös Erika | Modern vizsgáló eljárások a neuroradiológiában | 2024-12-31 | RADIO |
Nagy Gábor | Latin nyelvű történetírás Skandináviában a 16-17. században | 2025-03-31 | 3107 |
Nagy Gábor | Latin nyelvű történetírás a 16-17. század fordulóján Magyarországon | 2025-03-31 | 3107 |
Kelemen Oguz | Vizuális és kognitív folyamaton szkizofréniában | 2024-12-31 | MagTu |
Szekeres András Sántha Péter | Endogén metabolitok bioanalitikai vizsgálata | 2024-12-31 | Micb |
Czakó Gábor | Kémiai reakciók dinamikájának és mechanizmusainak elméleti vizsgálata | 2024-09-01 | FKAT |
Horváth Dezső | Közegmozgás tanulmányozása reaktív közegekben | 2024-09-01 | FKAT |
Szilágyi István | Multifunkcionális nanorészecske diszperziók kifejlesztése | 2024-09-01 | FKAT |
Tóth Ágota | Diffúzió- és konvekció szabályozott önszerveződés | 2024-09-01 | FKAT |
Németh Dezső Quentin Romain | A procedurális tanulás neurális dinamikája | 2024-12-31 | EL.PP |