name of doctoral candidate | thesis supervisor | co-supervisor | date of defense | title of thesis | date of decision of DS |
---|
|
|
|
|
|
|
Ádám Lajtai | Brigitta Dóczi | | 2022-12-07 14:00:00 | The Potentials of Video Games in the Process of English Language Learning and the Practice of Language Teaching in the Hungarian Context | 2023-02-23 |
Ádám Laki | Attila Szabó | Ferenc Ihász | 2022-07-05 10:00:00 | Sportágra jellemző döntéshozatali képességre alapozott prognosztizáló módszer kidolgozása sportági kiválasztás céljából | 2022-11-02 |
Ádám Tibor Gusztafik | György Bárdos | Miklós Koltai | 2023-11-23 09:00:00 | Motoros képességek teljesítményösszetevőinek vizsgálata utánpótláskorú labdarúgóknál | 2024-02-26 |
Adrienn Baloghné Bakk | Márta Lóczi | | 2014-03-20 14:00:00 | Integrált óvodai nevelés helyzetének vizsgálata az óvodapedagógus – képzésben különös tekintettel a sajátos nevelésű gyermekre | 2014-06-12 |
Adrienn Deák | Ágnes Vizelyi | | 2007-06-28 09:00:00 | Érvek és ellenérvek mozgássérült gyermekek integrált nevelésével kapcsolatban Magyarországon és Spanyolországban | 2007-11-15 |
Adrienn Papp-Danka | János Ollé | | 2014-04-14 14:00:00 | Az online tanulási környezettel támogatott oktatási formák tanulásmódszertanának vizsgálata | 2014-06-12 |
Afrodita Meritta Manxhuka | László Trencsényi | | 2020-04-14 11:00:00 | A populáris regiszter szerepe és lehetőségei az irodalmi nevelésben | 2020-08-06 |
Ágnes Albert | Judit Kormos | | 2008-11-12 15:00:00 | "Creativity and oral narrative task performance: a study of first year English majors | 2009-01-29 |
Ágnes Baracsi | Erzsébet Golnhofer | | 2011-05-23 15:00:00 | Pedagógusok személyes és társas kompetenciái | 2011-09-15 |
Ágnes Dévény | Ágnes Vámos | | 2008-06-25 14:00:00 | Az idegen nyelvi közvetítés feladat helye, szerepe a kritériumfüggő nyelvvizsgán | 2008-09-04 |
Ágnes Havasi | Stefanik Krisztina Győriné | | 2022-10-20 11:00:00 | Komplex kommunikációs igényű autizmussal élő kisiskolások kommunikációja | 2022-12-05 |
Ágnes Magyarné Fazekas | Erzsébet Cs.Czachesz | Endre Barkó | 2014-05-08 14:00:00 | Vizsgálatok 15-16 éves tanulók olvasási és médiahasználati szokásairól | 2014-06-12 |
Ágnes Muth-Fazekas | Gábor Halász | | 2019-05-28 13:00:00 | Közoktatás-fejlesztési beavatkozások hatásmechanizmusai | 2019-09-26 |
Ágnes Varga | Klára Marton | Zoltán Jakab | 2023-05-24 16:00:00 | Zenei tevékenységek hatása a kognitív kontroll folyamatokra | 2023-07-17 |
Ágota Antalka | Ágnes Vámos | Éva Szabolcs | 2015-12-11 14:00:00 | A tanári kiégés feltérképezése Kovászna megye középiskolai tanárainak körében | 2016-03-03 |
Ágota Dobos | Andor Maróti | | 2012-06-21 10:00:00 | Felnőttképzési módszerek és technikák az amerikai közszolgálatban – adaptációs esélyek | 2012-12-13 |
Ágota Szűcs | Gyula Tankó | | 2021-03-05 10:00:00 | Reading English for Academic Purposes: A case study on the reading processes of first year EFL learner BA students | 2022-01-27 |
Aletta Ágnes Forrás-Biró | Katalin N Kollár | | 2020-01-10 14:00:00 | Tanulásmódszertan és tanulástámogatás a közoktatásban | 2020-02-13 |
Alexandra Szénich | Ágnes Vámos | | 2007-12-10 08:00:00 | Az idegennyelv-tudás érvényessége | 2008-02-07 |
Alíz Bredács | Andrea Kárpáti | | 2012-12-20 14:00:00 | A zene, tánc, színművészet, képző- és iparművészet területén képzésben részesülő 14-16 éves tanulók csoportjaira jellemző tulajdonságok vizsgálata pszichometriai és pedagógiai eszközökkel (...) | 2013-03-21 |
Andor Abonyi-Tóth | Márta Turcsányi-Szabó | | 2014-12-08 16:00:00 | Kollaboratív, internet alapú tanulási felületek tervezése és a tanulásban betöltött szerepének értékelése | 2014-12-18 |
András Boráros-Bakucz | Elsayed Hassan | | 2010-06-21 15:00:00 | Multimédia tananyagok nevelési kérdései | 2010-12-09 |
András Lénárd | Mária M. Nádasi | | 2013-02-20 11:00:00 | A multimédiás digitális tananyagok alkalmazásának és minősítésének didaktikai szempontrendszere a 6-12 éves korosztály esetében | 2013-05-15 |
Andrea Asztalos | Gábor Bodnár | Anikó Fehérvári | 2020-05-21 10:00:00 | Az általános iskolai ének-zene tanárok, tanítók gondolkodása a gyerekek zenei képességeinek fejlesztésével, a tanítással és az értékeléssel kapcsolatban | 2020-08-06 |
Andrea Benyovszky | Franz Schaffhauser | | 2016-05-04 15:30:00 | A konduktív pedagógia permanens jelenléte az Amerikai Egyesült Államokban (Aquinas College, Grand Rapids, MI, USA) | 2016-07-14 |
Andrea Czövek | Erzsébet Golnhofer | | 2011-05-24 14:00:00 | Megváltozott tanárszerep és tudásanyag az iskolai gyermekvédelemben | 2011-09-15 |
Andrea Dömsödy | István Nahalka | | 2012-10-08 09:00:00 | Az információs műveltségről való gyermeki gondolkodás | 2012-12-13 |
Andrea Gáthy-Stéber | Orsolya Kereszty | | 2018-05-29 10:00:00 | Az informális és nem formális tanulás lehetőségei a munka világában | 2018-09-27 |
Andrea Gróz | Éva Szabolcs | | 2007-11-07 09:00:00 | A pedagógus-gyermek kapcsolat alakulása a dualizmus korában, tanítóképzős pedagógiai szakkönyvek tükrében | 2008-02-07 |
Andrea Gulyás | Erika Kopp | | 2022-09-20 10:00:00 | A Waldorf-pedagógusok munkájának értékelése | 2022-11-02 |
Andrea Győrfyné Kukoda | István Nahalka | | 2015-03-17 14:00:00 | A pedagógiai tevékenység feltételrendszerének és módszereinek alakulása a közigazgatási egyetemi képzésben | 2015-05-14 |
Andrea Juhász | Kata Csizér | | 2015-09-24 16:00:00 | The Conceptualization of Communicative Competence in Secondary EFL Classrooms in Hungary | 2015-12-03 |
Andrea Klára Koltai | Krisztina Károly | | 2018-06-26 11:30:00 | Understanding Learner Needs: A Qualitative Study of ESP Learner Needs in EU English Courses in Hungarian Tertiary Education | 2018-09-27 |
Andrea Lukács | Helga Dorner | | 2023-06-13 11:00:00 | Magyarországi kis- és középvállalkozások tudásmenedzsment-rendszerei, hatásuk a versenyképességre és hatékonyságra, különös tekintettel a hálózatos működésben rejlő lehetőségekre | 2023-07-17 |
Andrea Margit Fischer | Iván Falus | | 2011-04-14 14:30:00 | Tanárjelöltek felkészítése az önálló tanulási képesség fejlesztésére | 2011-06-15 |
Andrea Nagy | András Németh | | 2020-02-19 10:00:00 | Középfokú katonai nevelés Magyarországon a kiegyezéstől 1945-ig – a fegyelmező hatalom és a totális intézmény jellemzőinek vizsgálata | 2020-08-06 |
Andrea Rucska | László Trencsényi | | 2014-11-20 14:00:00 | Az agresszió láncreakciója, avagy az agresszió-jelenségvilága a miskolci iskolások körében | 2014-12-18 |
Andrea Szőke | Gábor Halász | | 2009-06-17 15:00:00 | „Az idegen nyelvi szaknyelvi íráskészség fejlesztésének lehetőségei a felsőoktatásban (A gazdasági szaknyelvhasználat és az íráskészség)” | 2009-08-27 |
Anett Dringóné Árvay | Enikő Németh T. | | 2008-11-19 10:30:00 | The analysis of manipulation in Hungarian and American written advertising discourse | 2009-01-29 |
Anett Tóthné Aszalai | Péter Lajos | | 2017-06-09 11:00:00 | Dadogó gyermek és anyja interakciójának vizsgálata | 2017-10-12 |
Angéla Bajzáth | Gábor Halász | | 2017-01-31 14:00:00 | A felsőoktatás és a felsőoktatásban folyó tanulás eredményessége. Innováció és a kutatás, képzés és gyakorlat kapcsolatainak összehasonlítása a pedagógusképzésben és az egészségügyi oktatásban | 2017-05-25 |
Angéla Orosz | Zsuzsa Mesterházi | | 2009-05-11 14:00:00 | Hallássérült gyermekek integrált nevelése különös tekintettel az oktatásszervezési kérdésekre | 2009-06-11 |
Angélica Liseth Mero Piedra | Klára Marton | | 2024-02-14 15:00:00 | Effects of an Enriched Physical Education Program on Cognitive and Motor Performance in Children with Mild Intellectual Disabilities | 2024-05-06 |
Anikó Eszter Mile | Gabriella Papp | | 2016-09-30 09:00:00 | Gyógypedagógiai szakértelem, szerepek és kompetenciák az együttnevelés szolgálatában | 2017-03-09 |
Anikó Fekete | Gábor Bodnár | Anikó Fehérvári | 2024-01-29 11:00:00 | A kreatív zenélés oktatása | 2024-02-26 |
Anikó Sándor | György Könczei | | 2019-02-28 14:00:00 | Magas támogatási szükséglettel élő személyek önrendelkezési lehetőségei | 2019-06-18 |
Anita Virányi | Zsuzsa Mesterházi | | 2014-11-04 10:00:00 | Gyógypedagógusok ismeretei és vélekedésük az infokommunikációs eszközök és a gyógypedagógia kapcsolatáról | 2014-12-18 |
Anna Pereszlényi | Dorottya Holló | | 2023-06-13 16:00:00 | The Role of Using Literature in EFL Classes for Developing English Majos University Students’ Critical Reading and Interpretation Skills: A Study of Perceptions and Practices | 2023-07-17 |
Anna Trébits | Judit Kormos | | 2011-06-20 10:30:00 | Task complexity and second language narrative production: effects of individual differences in attitude, working, memory and anxiety | 2011-09-15 |
Anna Zólyomi | Ágnes Albert | | 2023-06-21 15:00:00 | Exploring Hungarian Secondary School English Learners’ and Teachers’ Beliefs about Language Aptitude and Explicit–Implicit Learning Conducive to Success in English Learning: A Mixed Methods Inquiry | 2023-07-17 |
Antal Mór Szűcs | Éva Gyarmathy | Anna Adamikné Jászó | 2023-06-14 11:00:00 | A Mesezene módszer hatása a fonológiai tudatosságra, valamint a gyorsautomatizált megnevezésre | 2023-07-17 |
Ármin Kövér | Gergely Dávid | | 2020-10-07 10:00:00 | „All eyes and ears”: Investigating foreign language users’ Performance in listening comprehension and audio-visual comprehension | 2021-03-19 |
Árpád Bánhalmi | István Nahalka | | 2015-12-16 14:00:00 | Konjunktív Bayes-hálókkal kiterjesztett tudástérelmélet és alkalmazása a felsőfokú matematikaoktatás néhány problémájára | 2016-03-03 |
Árpád Bárdi | Imre Bús | | 2015-10-28 10:00:00 | A tanösvények szerepe a kisiskolások környezeti nevelésében | 2015-12-03 |
Árpád Erdélyi | Erzsébet Cs.Czachesz | | 2007-12-06 14:00:00 | Az idegen nyelvi olvasásmegértés és olvasási stratégiahasználat | 2008-02-07 |
Attila Károly Molnár | Mária Kraiciné Szokoly | Judit Hegedűs | 2022-09-07 13:00:00 | Fogvatartottak reintegrációt támogató tanulásának vizsgálata három büntetés-végrehajtási intézetben | 2022-11-02 |
Attila László Főző | Andrea Kárpáti | | 2010-11-29 10:00:00 | A számítógéppel segített kollaboratív és egyéni tanulást segítő módszerek a kémiaoktatásban | 2011-03-17 |
Attila Miklós | István Nahalka | | 2013-09-11 10:00:00 | Környezeti elképzelések és antropocentrizmus a magyar felsőoktatás környezetvédelmi alapképzéseiben | 2013-12-11 |
Bakhyt Aubakirova | Balázs Benkei-Kovács | | 2023-11-09 10:00:00 | Teachers’ Informal and Non-formal Learning in Multilingual Education: The Case of Kazakhstani Higher Education | 2024-02-26 |
Balázs Fajt | Éva Illés | Kata Csizér | 2022-11-29 15:00:00 | EFL learning through extramural English activities in the Hungarian secondary education context: A mixed methods study | 2023-02-23 |
Balázs Kovács | László Pethő | | 2012-03-21 11:00:00 | Paradigmaváltás a hazai felnőttképzés oktatás-stratégiájában: egy francia oktatási modell magyar adaptálásának lehetősége | 2012-05-03 |
Balázs Török | Andrea Kárpáti | | 2008-06-11 14:00:00 | Az információs és kommunikációs technológiák iskolai integrációja. IKT-metria mérőeszköz | 2008-09-04 |
Bálint Feyér | Kata Csizér | Éva Illés | 2016-07-15 10:00:00 | Investigating Hungarian EFL Learners’ Comprehension and Attitudes Pertaining to English Speech Varieties | 2016-09-15 |
Bar-Shalom Tzvia | Pál Völgyesy | | 2008-10-31 14:00:00 | The Long-Term Effects of the Journeys to Poland on the Journey Participants | 2009-01-29 |
Barnabás Sárospataki | György Mészáros | | 2023-02-28 13:00:00 | Ki vagyok én nektek? Pedagógus identitás és szereplehetőségek, tanár-diák kapcsolat és személyesség, egy pályakezdő tanár önreflexiói alapján | 2023-05-26 |
Barzan Hama Karim | Éva Major | | 2019-11-18 14:00:00 | Exploring the possibilities of improving the situation of ICT in teaching EFL: the case of public universities in Iraqi Kurdistan | 2020-02-13 |
Beatrix Fűzi | Iván Falus | | 2012-07-09 10:00:00 | A tanári munka sikeressége a pedagógiai attitűdök, a tanár-diák viszony és az iskolai élmények összefüggésrendszerében | 2012-12-13 |
Beatrix Henkel | Kata Csizér | | 2013-02-15 10:00:00 | Attitudinal and motivational disposition of Hungarian ethnic minority secondary school-leavers towards Ukrainian and English in Transcarpathia (Ukraine) | 2013-03-21 |
Beatrix Price | Dorottya Holló | | 2023-12-12 14:00:00 | English language teachers’ associations providing continuing professional development: An international mixed-methods enquiry | 2024-02-26 |
Beatrix Vincze | Erzsébet Golnhofer | | 2007-06-27 10:00:00 | A projekt oktatás elmélete és gyakorlata a hazai középiskolákban | 2007-11-15 |
Béla Molnár | Éva Szabolcs | | 2007-09-13 10:00:00 | A középfokú tanítóképzés története 1945-től felsőfokúvá válásáig | 2007-11-15 |
Benny Fisher | Pál Völgyesy | | 2008-02-29 12:00:00 | The educational therapeutic community model for treating adolescent drug addicts in malkishua as a lever for change and growth among drug addicted youth | 2008-06-12 |
Bernadett Babály | Andrea Kárpáti | | 2021-04-27 13:00:00 | A térszemlélet fejlődésének vizsgálata a vizuális nevelés szemszögéből: mérőeszközök, fejlődési korszakok és pedagógiai javaslatok | 2021-06-10 |
Boglárka Vekety | Zsófia Garai-Takács | Herman Nico Alexander Logemann | 2023-03-01 16:00:00 | The Effect of Mindfulness-Based Interventions on Children’s Self-Regulation | 2023-05-26 |
Brigitta Dóczi | Judit Kormos | | 2012-06-26 10:00:00 | Mapping the Changes in the Mental Lexicon of Pre-intermediate Learners of English: A longitudinal study of depth of word knowledge development | 2012-12-13 |
Brigitta Tóth | Zsuzsa F. Lassú | | 2023-12-07 14:00:00 | Nemekkel kapcsolatos reprezentációk és neveléssel összefüggő értékpreferenciák vizsgálata óvodás gyermeket nevelő szülők körében - A Disney Hercegnő jelenség | 2024-02-26 |
Brigitta Zsuzsánna Balogh | Franz Schaffhauser | | 2024-03-12 11:00:00 | Az értelmes életre nevelés koncepciója az ezredforduló nevelésfilozófiai antropológiáinak tükrében | 2024-05-06 |
Carla Liege Rodrigues Pimenta | Zoltán Rónay | András Németh | 2023-03-24 10:00:00 | Attributes of Higher Education and Quality of Institutional Strategies in Times of Globalization in Hungary and Germany | 2023-05-26 |
Carlos Lenin Alvarez Llerena | Éva Major | | 2024-01-26 15:00:00 | Applying the Backward Design Model in Teaching English as a Foreign Language: A Comparison of Teachers’ and Students’ Perceptions in Ecuador | 2024-02-26 |
Csaba Kálmán | Kata Csizér | | 2016-06-10 12:00:00 | Corporate language education in Hungary: The teacher’s role in generating and maintaining the motivation of learners of English | 2016-07-14 |
Csilla Bacsárdi | Péter Lajos | | 2019-01-22 14:00:00 | Dadogó gyermekek kötődésének vizsgálata | 2019-04-04 |
Csilla Marianna Mátóné Szabó | Mária M. Nádasi | | 2011-05-06 10:00:00 | Serdülőkori egészségmagatartás-problémák és ezek pedagógiai kezelése a középiskolában | 2011-09-15 |
Csilla Nagyné Schiffer | Franz Schaffhauser | | 2012-06-07 15:00:00 | Inkluzív iskolák fejlesztése | 2012-07-17 |
Csilla Pesti | János Győri | Erika Kopp | 2019-03-21 14:00:00 | The evolution of teacher education programs in different countries with a special focus on the role of practicum in developing teacher competences | 2019-06-18 |
Csilla Stéger | Gábor Halász | | 2012-06-04 15:00:00 | Tanárképzési helyzetkép a bolognai reformok után | 2012-07-17 |
Dávid Smid | Kata Csizér | | 2022-02-21 14:00:00 | Pre-Service English Teachers’ Motivation in Hungary: An Exploratory Mixed-Methods Study | 2022-04-12 |
Dávid Veljanovszki | Krisztina Károly | | 2012-06-19 10:00:00 | The oral academic presentation in a hungarian EFL setting | 2012-07-17 |
Deisi Cecibel Yunga Godoy | Zsuzsa Kovács | | 2019-03-28 14:00:00 | Educating the reflective professional in teacher education: professional learning in teaching and in other professions | 2019-06-18 |
Dobson Gordon | Margit Szesztay | | 2011-05-10 14:00:00 | Teacher development: a case study | 2011-09-15 |
Domokos Zoltán Csomortáni | Zsolt Demetrovics | Zsuzsa Mesterházi | 2015-04-30 13:00:00 | Túl jó / elég rossz szülők. A pszichológiai túlvédés okai, jellemzői, következményei és kezelési lehetőségei | 2015-10-01 |
Dóra Dobák | Andrea Kárpáti | | 2012-06-12 15:00:00 | Az online vizsgáztatás pedagógiai jelentősége | 2012-07-17 |
Dóra Hangya | Mária Kraiciné Szokoly | | 2020-01-16 13:00:00 | Egyenlő partner szeretnék lenni! Fogyatékossággal élő felnőttek iskolarendszeren kívüli felnőttképzéshez való egyenlő esélyű hozzáférésének komplex vizsgálata | 2020-08-06 |
Dóra Lévai | János Ollé | | 2014-05-20 11:00:00 | A pedagógus kompetenciái az online tanulási környezetben zajló tanulási-tanítási folyamat során | 2014-06-12 |
Dóra Mócz | Judit Torgyik | | 2011-03-17 14:00:00 | A permanens művelődés, élethosszig tartó tanulás jelentősége az egyén életútjában, különös tekintettel a 40-50 éves korosztály sajátosságaira | 2011-06-15 |
Dorina Eszter Szente | András Németh | | 2021-05-19 10:00:00 | Az iskolai rituálék egykor és ma, nevelésre gyakorolt hatásuk – különös tekintettel a 20. század első felének leány- és nőnevelésének alakulására | 2021-06-10 |
Dorit Naor | Kornélia Helembai | | 2007-10-12 14:00:00 | Health Education for Jewish and Arab Elderly People in Israel | 2007-11-15 |
Dung Thi Đo | Anikó Zsolnai | | 2023-06-14 15:00:00 | Primary teachers’ perspectives and understanding of social and emotional learning in Vietnam | 2023-07-17 |
Edit Bárd | András Németh | | 2016-04-20 15:00:00 | Múzeum – az élményszerű tanulás helyszíne – A múzeumpedagógia jelene és lehetőségei | 2016-07-14 |
Edit Margit Tóth | Klára Szilágyi | | 2007-04-20 08:00:00 | A pályaszocializáció folyamatának vizsgálata szociálpedagógus hallgatók körében | 2007-07-12 |
Ei Phyu Chaw | Erika Kopp | | 2023-10-04 10:00:00 | Practicum in Preservice Teacher Education in Myanmar | 2023-11-06 |