![](https://doktori.hu/img/space.gif) témavezető | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) kutatási téma | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) jelentkezési határidő | ![](https://doktori.hu/img/space.gif) helyszín (magyar oldal) |
---|
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
![](https://doktori.hu/img/list_sort_asc.gif) ![](https://doktori.hu/img/space.gif) ![](https://doktori.hu/img/list_sort_desc.gif) |
Kerek Ferenc | Milyen módszerekkel lehetne a közoktatásban történő énekórák hatékonyságát növelni? | 2024-07-09 | NI |
Kerek Ferenc | Milyen pedagógiai eszközökkel illetve módszerekkel lehetne növelni a klasszikus zenei pályára készülő diákok érdeklődését? | 2024-07-09 | NI |
Kiss Enikő | Életminőség és mentális betegség a gyermek- és serdülőkorban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | Digitális tananyagfejlesztés | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT eszközök a kompetenciafejlesztés szolgálatában | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | IKT kompetenciák felmérése és fejlesztése a felnőttoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Kőfalvi Tamás | A távoktatás infokommunikációs környezete | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tanulói aktivitásra alapozott tanítási-tanulási módszerek fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A tartalmi tudás szerveződése, az ismeretek tanulása és tanítása | 2024-07-09 | NI |
Korom Erzsébet | A természettudományos műveltség összetevőinek vizsgálata, fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Krajcsi Attila | Numerikus megismerés | 2024-07-09 | NI |
Martos Tamás | Egészségcélok társas ökológiája fiatalkorban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A problémamegoldó képesség fejlesztésének lehetőségei | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Az írásbeliséghez kötődő képességek a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Képességfejlesztés és a képességek fejlődésének vizsgálata multimédiás környezetben | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Computer-based assessment | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | A digitális írástudás, informatikai kompetencia fejlődése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | A tanári tudás fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Az iskolai tudás minőségét javító digitális fejlesztő programok fejlesztése, illetve hatásvizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Logfile analyses, learning analytics, educational data mining | 2024-07-09 | NI |
Molnár Edit Katalin | Írásbeli szövegalkotás, fogalmazásképesség | 2024-07-09 | NI |
Molnár Gyöngyvér | Assessment and development of thinking skills in technology-based environment | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | A gondolkodás fejlesztése a természettudományos tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Nagy Lászlóné | Az analógiás gondolkodás fejlesztése a természettudományi tantárgyakban | 2024-07-09 | NI |
Németh Dezső | Az implicit/procedurális tanulás és annak fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Assessing language proficiency | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Classroom-based research on language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Nikolov Marianne | Individual differences in language learning | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Konstruktív és destruktív versengés | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Hangulati hatások a társas megismerésben | 2024-07-09 | NI |
Orosz Gábor | Egyéni különbségek mérése: versengés, iskolai csalás, időperspektíva, tanulmányi célok és motivációk | 2024-07-09 | NI |
Pásztor Attila | Gondolkodási képességek mérése és fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | A rizikó- és protektív megközelítés alkalmazása az egészségnevelésben | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Iskoláskorú fiatalok egészségmagatartása és problémaviselkedése | 2024-07-09 | NI |
Pikó Bettina | Pedagógusok és más segítő hivatásúak egészségvédelme: munkahelyi stressz, munkaelégedettség, pszichoszomatikus stressz-indikátorok | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | A szülői elfogadás hatása a nevelési attitüdre eltérő fejlődésű gyermek esetén | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Értelmi fogyatékosnak minősített személyek tanulási sajátosságai, oktatásuk lehetőségei, nevelésük eredményességét befolyásoló tényezők | 2024-07-09 | NI |
Radványi Katalin | Az élethosszig tartó tanulás jelentősége, hatásai és lehetséges formái kognitív zavarral élő személyeknél | 2024-07-09 | NI |
Sallay Viola | Környezeti-érzelmi önszabályozási folyamatok és egészség az oktatási intézményekben | 2024-07-09 | NI |
Steklács János | Tanulási képességek és kognitív folyamatok szemmozgáskövetéses vizsgálata | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az olvasási motiváció fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Szenczi-Velkey Beáta | Az affektív tényezők szerepe atipikusan fejlődő tanulók iskolai sikerességében | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Szituált tanulás, mester melletti tanulás | 2024-07-09 | NI |
Szokolszky Ágnes | Az otthon és az iskola környezetpszichológiai kutatása | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Egészséges életmódra nevelés, egészségfejlesztés a köznevelésben és a felsőoktatásban | 2024-07-09 | NI |
Tarkó Klára | Multikulturális és interkulturális nevelés | 2024-07-09 | NI |
Tóth Edit | Rendszerszintű vizsgálatok tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatása | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A kompetenciák mérése, a kompetencia-alapú oktatás eredményességének értékelése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A formatív és a diagnosztikus értékelés és az iskolai munka fejlesztése | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | Rendszerszintű vizsgálatok: nemzetközi és hazai mérések az oktatási rendszerben | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A hozzáadott érték értelmezése és meghatározásának lehetőségei az oktatásban | 2024-07-09 | NI |
Vidákovich Tibor | A vizsgák fejlesztésének, a vizsgatesztek kidolgozásának elmélete és gyakorlata | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Tanárjelöltek kompetenciáinak fejlődése | 2024-07-09 | NI |
Vígh Tibor | Idegen nyelvi kompetenciák fejlődése, mérése és értékelése | 2024-07-09 | NI |
Farkas-Kérchy Vera | Irodalomelmélet, interdiszciplinaritás | 2025-03-31 | 1133 |
Farkas-Kérchy Vera | Dráma és színház | 2025-03-31 | 1133 |
Farkas-Kérchy Vera | Performativitás és teatralitás | 2025-03-31 | 1133 |
Jászay Tamás | Kortárs világszínház | 2025-03-31 | 1133 |
Jászay Tamás | Kortárs dráma és színház | 2025-03-31 | 1133 |
Jászay Tamás | A 20-21. magyar színház történetei | 2025-03-31 | 1133 |
Erőss Loránd | A funkcionális képalkotás szerepe a gyógyszerrezisztens neurológiai kórképek idegsebészeti kezelésében | 2024-12-31 | OKITI |
Debreczeni Attila | Csokonai Vitéz Mihály életműve | 2025-03-31 | tsz |
Mikola Gyöngyike | Orosz kulturális kódok a XX. századi és a kortárs magyar irodalomban | 2025-03-31 | tsz |
Mikola Gyöngyike | Orosz nyelvű emigráns irodalom | 2025-03-31 | tsz |
Petneházi Gábor | Humanizmus, politika és történetírás a kora újkorban | 2025-03-31 | tsz |
Sávai-Matuska Ágnes | Intersections between early modern and postmodern performance traditions (Kora modern és posztmodern performatív hagyományok párhuzamai) | 2025-03-31 | tsz |
Sávai-Matuska Ágnes | Multimedia Shakespeare adaptations (Multimediális Shakespeare-adaptációk) | 2025-03-31 | tsz |
Szabó Tünde | Az irodalmi hős – fikció és valóság. Nőalakok az orosz irodalomban | 2025-03-31 | Tsz |
Szabó Tünde | Kortárs orosz irodalom a 19-20. századi orosz irodalmi hagyomány kontextusában | 2025-03-31 | Tsz |
Szilvássy Orsolya | Gyermekirodalom és literáció (Olasz gyermek- és ifjúsági irodalom) | 2025-03-31 | tsz |
Zvara Edina | Szerzetesrendek szellemiségének változásai könyvanyaguk tükrében | 2025-03-31 | tsz |
Zvara Edina | Főúri asszonyok életmódjának és mentalitásának változási olvasmányaik alapján | 2025-03-31 | tsz |
Biró Annamária | Kulturális minták és kapcsolathálók a klasszikus magyar irodalom időszakában | 2025-03-31 | 2209 |
Szajbély Mihály | Az irodalom médiatörténetének problematikája a klasszikus magyar irodalom korszakában | 2025-03-31 | 2209 |
Szajbély Mihály | Az irodalom mediális környezete és az intermedialitás Csáth Géza életművében | 2025-03-31 | 2209 |
Szilágyi Zsófia | 1945 utáni magyar prózairodalom | 2025-03-31 | 2209 |
Szilágyi Zsófia | 20. századi magyar próza | 2025-03-31 | 2209 |
Szilágyi Zsófia | Móricz Zsigmond életműve | 2025-03-31 | 2209 |
T. Szabó Levente | Az irodalom társadalomtörténetének kérdései a 19. század magyar irodalmában | 2025-03-31 | 2209 |
T. Szabó Levente | Kulturális minták és kölcsönhatások a 19-20. század fordulójának magyar irodalmi életében | 2025-03-31 | 2209 |
Borda Bernadett | Vesetranszplantáció utáni sebészi és nem sebészi szövődmények | 2024-12-31 | SEB |
Farkas Gyula | A leukocyta aktivtálás szerepe acut pancreatitisben (kísérletes és klinikai vizsgálat) | 2024-12-31 | SEB |
Furák József | Mellkassebészeti és határterületi megbetegedések kutatása | 2024-12-31 | SEB |
Látos Melinda Lázár György ifj | Pszichoonkológia szerepe a műtéten átesett páciensek felépülésében | 2024-12-31 | SEB |
Lázár György ifj | Kardiovaszkuláris kockázat szerepe a vese allograft elvesztésében | 2024-12-31 | SEB |
Lázár György ifj | A macrofágok szerepe shock állapotokban | 2024-12-31 | SEB |
Lázár György ifj | Sebészeti onkológia | 2024-12-31 | SEB |
Lázár György ifj | Mikrocirkuláció jelentősége a sebészetben | 2024-12-31 | SEB |
Petri András | A humán és a kutya vena portae myogen aktivitásának vizsgálata | 2024-12-31 | SEB |
Petri András | A portalis hypertensio klinikai és kísérletes vizsgálata | 2024-12-31 | SEB |
Balázs Mihály | Kulturális intézmények és irodalmi programok a reformáció jegyében | 2025-03-31 | 2213 |
Balázs Mihály | Felekezeti küzdelmek irodalma Erdélyben és Magyarországon a 16-17. században | 2025-03-31 | 2213 |
Deák Judit | Human papillomavírus típusok szerepe anogenitális elváltozások progressziójában | 2024-12-31 | KMDI |
Deák Judit | Légúti infekciók molekuláris mikrobiológiai diagnosztikája | 2024-12-31 | KMDI |
Pappné Terhes Gabriella | Virális és bakteriális fertőzések epidemiológiájának, patogenezisének és laboratóriumi diagnosztikájának vizsgálata | 2024-12-31 | KMDI |
Sóki József | A klinikailag fontos Bacteroides és Clostridioides difficile fajok antibiotikum rezisztencia és virulencia mechanizmusainak molekuláris viszgálata | 2024-12-31 | KMDI |
Vetró Ágnes Kapornai Krisztina | A gyermekkori depresszió rizikó tényezői és terápiája | 2024-12-31 | GYIP |
Gellérfi Gergő | A Seneca-tragédiák pszichológiai háttere | 2025-03-31 | 3105 |
Nagyillés János | Az antik irodalom és kultúra recepciója | 2025-03-31 | 3105 |