Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Guncaga, Jan

személyes adatok
név
Guncaga Jan

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2023-12-31

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2010-02-23 –
fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2004
fokozatot kiadó intézmény neve
Constantin the Philosopher University in Nitra
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2010
címet kiadó intézmény neve
Debreceni Egyetem
munkahelyek
2017 –

Szlovák Egyetem: Comenius Egyetem Pozsony

2017 - egyetemi docens

1998 –

Szlovák Egyetem: Katolikus Egyetem, Rozsahegy

egyetemi adjunktus, 2010 - egyet.docens

kutatás
kutatási terület
matematika-didaktika, IT matematika oktatásban, GeoGebra kihasználására, analízis oktatás, Matematika – a szlovák nyelvtanítás eszköze a magyarországi szlovák nemzetiségi iskolában
jelenlegi kutatásainak tudományága
matematika- és számítástudományok, neveléstudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
Tudományos projekt témavezetője (selection): 1. European Social Fund (ESF) No. 11230220297 2005-2007, 7 605 000 SKK - lifelong learnig of math teachers 2. European Social Fund (ESF) No. 11230220094 2006-2008, 1 400 000 SKK - lifelong learnig of math teachers, Tudományos projekt résztvevője (selection): Comenius Multilateral Project Promoting Equality in Digital Literacy (december 2008- november 2010), 64 838 Euro
doktori képzés
aktuálisan témavezetett hallgatók
abszolutóriumot szerzett hallgatók
közlemények
2020

Guncaga J., Severini E., Lehotayova B. Kozik, Ostradicky P.: Digital technologies in education of preschool children – preparing for future

In: IEEE (szerk.) 2020 43rd International Convention on Information, Communication and Electronic Technology (MIPRO), Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (2020) pp. 681-688.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2020
2020

Merica Marián, Osadan Róbert, Korenová Lilla, Guncaga Ján: Relationship to sports and active movement activities of students of the pedagogical faculty of Comenius University in Bratislava

AD ALTA-JOURNAL OF INTERDISCIPLINARY RESEARCH 10: (1) pp. 181-187.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2019

Gunčaga Ján, Brandl Matthias, Körtesi Péter: Possible cultural diversity and digital competences retrospection from mathematical textbooks for lower secondary level

In: Smyrnova-Trybulska, Eugenia Kommers Piet; Morze, Nataliia; Malach, Josef (szerk.) Universities in the networked society, Springer International Publishing (2019) pp. 261-281.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2019

Guncaga Jan, Zawadowski Wacek, Prodromou Theodosia: Visualisation of Selected Mathematics Concepts with Computers - the Case of Torricelli's Method and Statistics

EUROPEAN JOURNAL OF CONTEMPORARY EDUCATION 8: (1) pp. 69-91.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2018

Pribyl Jiri, Eisenmann Petr, Guncaga Jan: The Phenomenon of False Assumption in Historical and Educational Texts

SCIENCE AND EDUCATION: CONTRIBUTIONS FROM HISTORY, PHILOSOPHY AND SOCIOLOGY OF SCIENCE AND MATHEMATICS 27: (7-8) pp. 737-767.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: angol

2017

Ján Gunčaga, Gabriella Ambrus: About Counting Education in the Village Schools in Austria-Hungary arround the XIXth Century

HISTORY OF EDUCATION AND CHILDREN’S LITERATURE 12: (2) pp. 611-626.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

nyelv: Német, Olasz

2008

Guncaga Jan, Fulier Jozef, Eisenmann Petr: Modernizácia a inovácia vyučovania matematickej analýzy

Katolícka univerzita v Ruzomberku, Pedagogická fakulta

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: szlovák