Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Nagy, Szabolcs

személyes adatok
név
Nagy Szabolcs

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2025-10-30

doktori iskolák
intézmény neve
időszak
2007-11-01 –
testületi tagságok
szavazati jogú belső tag

Tudományági Doktori Tanács
Miskolci Egyetem
Hantos Elemér Gazdálkodás- és Regionális Tudományi Doktori Iskola

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2005
fokozatot kiadó intézmény neve
Miskolci Egyetem
címek
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2019
címet kiadó intézmény neve
Miskolci Egyetem
munkahelyek
2003 –

Miskolci Egyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
Környezettudatos marketing Digitális/Online marketing Szolgáltatásmarketing Társadalmi marketing Innovációs marketing Oktatásmarketing
jelenlegi kutatásainak tudományága
gazdálkodás- és szervezéstudományok, közgazdaságtudományok
akkreditációs szempontból jelentős további információk
Folyóirat szerkesztőbizottság: Scopus: 1. HighTech and Innovation Journal (HIJ), ISSN 2723-953, 2. Virtual Economics (VE) Journal (ISSN 2657-4047). (WoS-ESCI): 3. Journal of Marketing and Management of Innovations , ISSN 2218- 4511. Egyéb 4. Journal of Management and Training for Industries, Print ISSN 2188-8728, 5. Journal of Economic Analysis (JEA), ISSN 2811-0943.6. TMP Miskolci Akadémiai Bizottság Közgazdaságtudományi Szakbizottsága Marketingtudományi Munkabizottság, elnök; ARACIS szakértő
közlemények
2024

Siwiec Dominika, Pacana Andrzej, Gavurová Beáta, Ključnikov Aleksandr, Nagy Szabolcs: Qualitative-environmental aspects of products improvement in SMEs from V4 countries

PRODUCTION ENGINEERING ARCHIVES 30: (1) pp. 75–85

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2023

Nagy Szabolcs, Molnár László, Papp Adrienn: Customer Adoption of Neobank Services from a Technology Acceptance Perspective – Evidence from Hungary

DECISION MAKING: APPLICATIONS IN MANAGEMENT AND ENGINEERING 7: (1) pp. 187–208

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 30

nyelv: angol

2023

Szabolcs Nagy, László Molnár, Noémi Hajdú: Understanding the Human Dimensions of the Intention to Use Renewable Energy in Hungary – Applying an Extended Model of Theory of Planned Behaviour

AMFITEATRU ECONOMIC 25: (64) pp. 830–847

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2022

Han-Sol Lee, Sergey U. Chernikov, Szabolcs Nagy, Ekaterina A. Degtereva: The Impact of National Culture on Innovation:

SOCIAL SCIENCES (BASEL) 11: (11) 15 p.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 19

nyelv: angol

2022

Szabolcs Nagy, Mariann Veresné Somosi: The relationship between social innovation and digital economy and society

REGIONAL STATISTICS 12: (2) pp. 3–29

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 50

nyelv: angol

2021

Nagy Szabolcs, Hajdú Noémi: Consumer Acceptance of the Use of Artificial Intelligence in Online Shopping: Evidence From Hungary

AMFITEATRU ECONOMIC 23: (56) pp. 155–173

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 191

nyelv: angol

2021

Han-Sol Lee, Sergey U. Chernikov, Szabolcs Nagy: Motivations and locational factors of FDI in CIS countries

REGIONAL STATISTICS 11: (4) pp. 79–100

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 13

nyelv: angol

2020

Nagy Szabolcs, Veresné Somosi Mariann: Students’ Perceptions of Sustainable Universities in Hungary: An Importance-Performance Analysis

AMFITEATRU ECONOMIC 22: (54) pp. 496–515

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 32

nyelv: angol

2018

Lyudmyla Potrashkova, Diana Raiko, Leonid Tseitlin, Olga Savchenko, Szabolcs Nagy: Methodological provisions for conducting empirical research of the availability and implementation of the consumers’ socially responsible intentions

MARKETYNH I MENEDZHMENT INNOVACIJ / MARKETING AND MANAGEMENT OF INNOVATIONS 2018: (3) pp. 133–141

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 21

nyelv: angol

2017

Nagy Szabolcs: DIGITAL ECONOMY AND SOCIETY – A CROSS COUNTRY COMPARISON OF HUNGARY AND UKRAINE

VISNYK NATSIONALNOGO TEKHICHNOGO UNIVERSYTETU KHARKIVSKYJ POLITEKHNICHNYJ INSTYTUT EKONOMICHNI NAUKY 2017: (46. (1267)) pp. 174–179

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 127

nyelv: angol

2017

Nagy Szabolcs: The Impact Of Country Of Origin In Mobile Phone Choice Of Generation Y And Z

JOURNAL OF MANAGEMENT AND TRAINING FOR INDUSTRIES 4: (2) pp. 16–29

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 46

nyelv: angol

2012

Nagy Szabolcs, Piskóti István, Molnár László, Marien Anita: THE RELATIONSHIP BETWEEN VALUES AND GENERAL ENVIRONMENTAL BEHAVIOUR

ECONOMICS AND MANAGEMENT 17: (1) pp. 272–278

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 29

nyelv: angol

2009

Nagy Szabolcs, Piskóti István: A NEW CUSTOMER SATISFACTION MANAGEMENT MODEL (METHODOLOGY AND PRACTICE)

EKONOMIKA IR VADYBA / ECONOMICS AND MANAGEMENT 14: pp. 483–490

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 32

nyelv: angol