Országos Doktori Tanács

Személyi adatlap

Molnár, Gyöngyvér

személyes adatok
név
Molnár Gyöngyvér

Az adatok frissességéről nyilatkozott: 2024-12-06

doktori iskolák
intézmény neve
doktori iskola
Neveléstudományi Doktori Iskola (vezető) (törzstag)
időszak
2007-11-01 –
testületi tagságok
elnök

Doktori Iskola Tanácsa
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

szavazati jogú belső tag

Egyetemi Doktori Tanács
Szegedi Tudományegyetem

szavazati jogú belső tag

Tudományági Habilitációs Bizottság
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola

szavazati jogú belső tag

Bölcsészettudományi Doktori Tanács
Szegedi Tudományegyetem
Történelemtudományi Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem
Nyelvtudományi Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem
Irodalom- és Kultúratudományi Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem
Neveléstudományi Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem
Filozófia Doktori Iskola
Szegedi Tudományegyetem

fokozatok
tudományos fokozat
PhD
fokozat megszerzésének éve
2004
fokozat tudományága
fokozatot kiadó intézmény neve
ELTE PPK
címek
tudományos cím
DSc
cím megszerzésének éve
2017
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
Magyar Tudományos Akadémia
tudományos cím
Habilitáció
cím megszerzésének éve
2010
cím tudományága
címet kiadó intézmény neve
SZTE
munkahelyek
1999 –

Szegedi Tudományegyetem

egyetemi tanár

kutatás
kutatási terület
Digitális technológiák az oktatásban, technológiaalapú tesztelés és fejlesztés, gondolkodási képességek fejlődése és fejlesztése
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
doktori képzés
közlemények
2024

Molnár Gyöngyvér, Kocsis Ádám: Cognitive and non-cognitive predictors of academic success in higher education: a large-scale longitudinal study

STUDIES IN HIGHER EDUCATION 49: (9) pp. 1610-1624.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 3

nyelv: angol

2023

Molnár Gyöngyvér, Greiff Samuel: Understanding transitions in complex problem-solving: Why we succeed and where we fail

THINKING SKILLS AND CREATIVITY 50: 101408

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 4

nyelv: angol

2022

Molnár Gyöngyvér, Alrababah Saleh Ahmad, Greiff Samuel: How we explore, interpret, and solve complex problems: A cross-national study of problem-solving processes

HELIYON 8: (1) e08775

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 7

nyelv: angol

2021

Nuutila Katariina, Tapola Anna, Tuominen Heta, Molnár Gyöngyvér, Niemivirta Markku: Mutual relationships between the levels of and changes in interest, self-efficacy, and perceived difficulty during task engagement

LEARNING AND INDIVIDUAL DIFFERENCES: JOURNAL OF PSYCHOLOGY AND EDUCATION 92: 102090

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 43

nyelv: angol

2019

Benő Csapó, Gyöngyvér Molnár: Online Diagnostic Assessment in Support of Personalized Teaching and Learning: The eDia System

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 10: 1522

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 112

nyelv: angol

2018

Molnár Gyöngyvér, Csapó Benő: The efficacy and development of students' problem-solving strategies during compulsory schooling: Logfile analyses

FRONTIERS IN PSYCHOLOGY 9: 302

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 30

nyelv: angol

2014

Csapó Benő, Molnár Gyöngyvér, Nagy József: Computer-Based Assessment of School Readiness and Early Reasoning

JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 106: (3) pp. 639-650.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 68

nyelv: angol

2013

Greiff S, Wüstenberg S, Molnár Gy, Fischer A, Funke J, Csapó B: Complex Problem Solving in Educational Contexts – Something beyond g: Concept, Assessment, Measurement Invariance, and Construct Validity

JOURNAL OF EDUCATIONAL PSYCHOLOGY 105: (2) pp. 364-379.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 102

nyelv: angol

2013

Gyöngyvér Molnár, Samuel Greiff, Benő Csapó: Inductive reasoning, domain specific and complex problem solving: relations and development

THINKING SKILLS AND CREATIVITY 9: pp. 35-45.

dokumentum típusa: Folyóiratcikk

független idéző közlemények száma: 105

nyelv: angol