Az oktató a doktori iskola doktoranduszai számára oktat tantárgyat, és/vagy a doktori iskola megszavazta, hogy doktoranduszok számára kutatási témát írjon ki.
)
doktori képzéssel kapcsolatos munkájának megoszlása
A tanári attitűdök, főként az anyanyelvi és nem-anyanyelvi tanárok közötti különbségek, a hazai nyelvoktatás nyelvpolitikai kérdései, kurrikulum-fejlesztés
jelenlegi kutatásainak tudományága
neveléstudományok
Közlemények
2024
adattárból, 2024. XII. 03.
Árva Valéria, Medgyes Péter, Trentinné Benkő Éva: A Silver Lining, Language Teaching Research Quarterly 40: pp. 80-93. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: angol URL
2022
adattárból, 2024. XII. 03.
Medgyes Péter: Az angol nyelv és a globalizáció, EDUCATIO 31: (4) pp. 618-632. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk nyelv: magyar URL
2021
adattárból, 2024. XII. 03.
Medgyes Péter: The native/nonnative conundrum, In: Mohebbi, Hassan; Coombe, Christine (szerk.) Research Questions in Language Education and Applied Linguistics, Springer International Publishing (2021) pp. 607-611. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol URL
2020
adattárból, 2024. XII. 03.
Medgyes Péter: Milyen a jó előadó?, Corvina Kiadó dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: magyar
2020
adattárból, 2024. XII. 03.
Medgyes Péter, Kiss Tamas: Quality Assurance and the Expatriate Native Speaker Teacher, In: Juan, de Dios Martínez Agudo (szerk.) Quality in TESOL and Teacher Education, Routledge (2020) pp. 94-102. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: angol URL
2017
adattárból, 2024. XII. 03.
Medgyes Péter: The non-native teacher, Swan Communication Ltd dokumentum típusa: Könyv/Szakkönyv nyelv: angol
2017
adattárból, 2024. XII. 03.
Medgyes Péter: The (ir)relevance of academic research for the language teacher, ELT JOURNAL: AN INTERNATIONAL JOURNAL FOR TEACHERS OF ENGLISH TO SPEAKERS OF OTHER LANGUAGES 71: (4) pp. 491-498. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 30 nyelv: angol URL
2015
adattárból, 2024. XII. 03.
Árva Valéria, Medgyes Péter: Native and non-native teachers in the classroom, In: Medgyes, Péter (szerk.) Töprengések a nyelvtanításról, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 189-205. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Szaktanulmány nyelv: angol
2015
adattárból, 2024. XII. 03.
Medgyes Péter: Mi fán terem a tudós tanár?, In: Károly, Krisztina; Perjés, István (szerk.) Tanulmányok a tudós tanárképzés műhelyeiből, ELTE Eötvös Kiadó (2015) pp. 55-60. dokumentum típusa: Könyvrészlet/Könyvfejezet nyelv: magyar
2014
adattárból, 2024. XII. 03.
Medgyes Péter, Nikolov Marianne: Research in foreign language education in Hungary (2006-2012), LANGUAGE TEACHING 47: (4) pp. 504-537. dokumentum típusa: Folyóiratcikk/Szakcikk független idéző közlemények száma: 18 nyelv: angol URL
a legjelentősebbnek tartott közleményekre kapott független hivatkozások száma:
összes tudományos közleményének és alkotásainak független idézettségi száma:
A linkre kattintás után megjelenített idézők száma eltérhet a megjelenített számtól, mert az előbbi az MTMT2 aktuális, utóbbi pedig a tudománymetriai adatok importálásakor érvényes változat.
2025. IV. 02. ODT ülés Az ODT következő ülésére 2025. május 30-án, pénteken 10.00 órakor kerül sor a BC22 irodaház Marcus Aurelius termében (1085 Bp. Baross u. 22. földszint).